SM träning i Vissefjärda -

Hej ! :D

Nu börjar det dra ihop sig till SM, känns riktigt spännande ! Första SM är ju i Vissefjärda , så i helgen va jag där och tränade. Banan var en väldigt tekniskt svår, snabba partier med stora långa hopp, varvat men riktigt trånga kurvsektioner.

Kan säga att detta var en väldig nyttig träning.. det tog nästan ett helt pass att bara lära sig vad som kommer bakom nästa krön.. och det hade jag inte velat lära mig samma dag som SM går, utan det känns väldigt skönt att ha fått träna på banan.

Jag hade lite problem i början, hittade inte något riktigt flyt. Detta är inte riktigt min typ av bana, jag är mer sandtypen.. menmen, när det är SM ska jag kämpa och ge ALLT ! :D










Imorgon ska jag träna i Getinge, ska bli kul! :D

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0