Två dagars träning i Böket !


Hej ! :D

Har varit och tränat två dagar i Bökeslund i veckan. Första dagen var det organiserad träning med tränare och hela paketet, och andra dagen så var det allmän träning då det kom VÄLDIGT mycket folk.

Det har varit riktigt varmt och gött kan jag säga, runt 20 grader hela tiden, helt underbart !

Körningen har gått mycketmycket bra, och jag har hunnit träna på många saker som jag har svårt för. Den första dagen kunde jag verkligen koncentrera mig på vissa speciella saker eftersom att tränaren Stefan Andersson var där och kunde visa och hjälpa mig med de sakerna som jag gjorde helt galet. Riktigt bra träning!

På måndag, 25/4 så ska jag köra en tävling som heter MxAlliansen. Den kommer att gå i Getinge på GetingeMK, alltså på hemmabanan. Jag ska köra i ungdomsklassen MX2U så det kommer bli tufft motstånd mot killarna, menmen.. det ska bli sköj! :D 

Här kommer lite bilder från veckan!  
















/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0