Träning i Saxtorp.... igen.

Åh så trött jag blir på min dator! Här sitter jag och skriver ett jättelångt inlägg... men sen när jag ska spara.. vad händer? JO, allt försvinner.
Tränade igår i Saxtorp och det gick mycket bra! Dock har jag varit förkyld och sjuk i veckan så min ork var inte den bästa.. ärligt talat så blev jag trött efter bara 15 minuters körning.. men jag kämpade på och körde i ett bra tempo i fyra pass. Men nu är jag trött kan jag tala om.
Tycker det är jättekul att köra nu, känns att vinterträningen ger mer och mer resultat :D  Och sen nu när marken blir mjukare och mjukare blir det ännu roligare att köra... igår var det faktiskt riktigt mjukt, dubbdäcken hade inte behövts och det bildades fina vallar, spår och bromshålor på banan. Det gillar jag enormt !
Och en viktig sak att tillägga är att IDAG var det SISTA gången som jag körde på min hoj... för i veckan kommer en ny fin, röd och blänkande pärla stå i garaget. Så jag ser sjukt mycket fram mot nästa helg!
Ha det bra!
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0