Träning i Saxan och i Veinge! :)

Hejhej !

Måste bara börja med att skriva att vädret och banorna som jag kört på har varit kanon i helgen.. helt sjukt fina var de! Lördagen spenderades i Veinge, solen sken och det var inte lite kallt om tassarna kan jag tala om!

I söndags åkte vi till Landskrona igen, för att köra i saxtorp. Träningen gick riktigt bra, försökte hålla ett högt tempo hela tiden och tyckte att jag lyckades prima med det. Det märks att vinterträningen har gett resultat :)

Solen lyste fint hela dagen, så min Pappa/ Mekaniker/kock/ Chaufför.. även kallad Lars - tog många bilder.














Nu är det sportlov och det är så skönt att vara ledig från skolan några dagar... (;

Fysträningarna fortsätter dock som vanligt, och till helgen är det cross som gäller för hela slanten = UNDERBART ROLIGT!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0