MxRoadTrip


Hej !

Jag packar för fulla muggar !

Imorgon åker jag och en annan tjej uppåt i landet på något som jag kallar för MXROADTRIP. (:

Med det menas att vi ska besöka olika crossbanor och vara borta några dagar.

Imorgon, alltså på tisdag bär det  av mot Finspång, en sandbana som det ska gå SM på i Augusti.

På onsdag har vi kört vidare till Örebro, och där har vi hyrt banan och har alltså hela anläggningen och banan för

oss själva. Och det ska jag tala om är inte så illa ...

På torsdag har vi kommit fram till Västerås, och där ska vi vara och träna under dagen.

På fredag blir det hemfärd igen!

Anledningen till att vi ska besöka dessa banorna är för att det kommer gå olika stora tävlingar som SM och Dråpslaget där. Därför är det bra att få tränat på banorna.

Ha det bra! :)

/ Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0