Ny hoj! :D


Hejhej! :D 

I lördags var jag - och en väldigt massa andra crossåkare - och körde i Veinge :D Med ett perfekt körväder, en perfekt bana + en sprillans ny hoj, så hade jag alla förutsättningar till att kunna få en mycket fin träningsdag.

Och det fick jag! Problemet var bara att eftersom hojen var helt ny och kändes väldigt annorlunda - så jag kunde inte köra på som vanligt. Men det var lugnt, dagens träning gick mest ut på att försöka köra in sig lite på den nya :)






Igår, alltså i söndags, blev det träning i Saxtorp igen. :D Körningen gick mycket bättre  eller... haha, första passet gick inte så jättebra direkt.. hojen kändes supervinglig i hålorna och efter hoppen.. men efter några stora justeringar på hojen till det andra passet så kändes det mycket bättre :)

Något som är väldigt bra - är att dubbdäcken inte längre behövdes, eftersom att det var VÄLDIGT mjukt och sandigt i marken :D  så skönt !

Lite bilder från dagens träning.. :)






JAGAD!







Ikväll är det träning, förkylningen är borta så nu är det fullt ös igen!

Ha det bra :)

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0