Träning i Saxtorp!

Hejhej!

Var idag och körde i iskalla Saxtorp, och det gick mycket bra!  Känns mer och mer som om jag får in ett snabbare tempo och bättre position på hojen, och det känns som om jag utvecklas lite mer för varje gång jag kör :) 

Det behövdes egentligen inte några dubbdäck idag, för det var rätt mjukt i marken... men de är goa att ha om man skulle komma på någon isfläck.... Längtar som tusan tills det blir varmare och banorna blir mjuka :)

Oj va trött jag är! Det har varit en hård vecka, full med fysträningar och skolarbeten. . . Men veckan och helgen kunde inte ha avslutats bättre! Längtar redan till nästa...

Slänger upp en bild på mig från träningen idag! :)






Ha det bra! 

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0